2007/2008

Nu är det upptrissade nyårsfirandet ämntligen över. Halvseg kväll med alldeles för stora förväntningar. Men god mat och gott sällskap fick man iaf. Och uppklädd var jag.
Så kom den 2:e januari krypande, dagen man åker tillbaka till Sthlm. Blandade känslor. Skulle vilja vara hemma lite till bara, men så är det ju alltid. Ibland skulle jag vilja ligga och sova i mitt gamla flickrum tills jag blir 30 och andra halvan av mig vill klara mig själv i storstan. Och jag har det ju jävligt bra på båda ställena. Ja ja, till Stockholm bär det av i vilket fall som helst. Sluta gnälla.
Nyår blev inte dokumenterat särskilt väl, och tur var väl det. Men något kort på mig prickade mamma halvdarrigt in med min kamera. Pass på!
image247

Kommentarer
Postat av: fine

åh, jag var så nära att köpa den där skjortklänningen! Men du! jag är nästintill sysslolös och ensam i stockholm. underhåll mig! =)

2008-01-02 @ 10:56:22
URL: http://fine.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0