Tankeverksamhet at it´s finest...

När man sitter ensam i ett rum en hel dag börjar man tänka på allmöjliga konstiga och mindre konstiga saker.
Vad Främlingslegionen gör, vad Amelia och Abigails onkel i aristocats heter, hur många dörrar det finns i hela stockholms stad, varför mitt hår aldrig någonsin är snyggt på morgonen.
Det här med håret alltså. Ännu ett i-lands problem som behöver diskuteras och redas ut.
På vardagar händer det aldrig att man vaknar upp, ser sig i spegeln, och tänker; "Åh, jag behöver inte tvätta håret för det ser ju skitbra ut" Nej nej nej, omöjligt. Men på helger däremot, när man sprayat och fixat håret till bristningsgärnsen för att sen ut och festa och svettas, då kan man vakna upp med snyggare hår än vad man gick och la sig med. När man är ledig och absolut inte har någonting att göra ute bland folk, då jävlar är det snyggt.
Jävlas världen med mig? Tycker de att det här är kul?

Woh, det här inlägget bevisar verkligen hur extremt ointressant och händelselös min dag har varit.
Hade jag suttit ensam såhär varje dag hade jag troligen blivit galen. Nu får det vara nog!

En dag när mitt hår var bra
(jag var naturligtvis sjuk och skulle sitta inne hela dagen)
image266

Kommentarer
Postat av: cajjan

ja åh vad fint!..

2008-01-12 @ 23:57:59
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: Matte

De fina håret vill jag dra i snart! hör du de??=) Puss

2008-01-13 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0