En fristad

Efter en mysfrukost jättetidigt imorse och en lång skållhet dusch är jag redo att ta mig an dagen. Men först ska jag springa över vägen och köpa en massa god mat jag kan laga. Tyvärr måste jag ta mig till söder och hämta tvätt och andra kvarglömda saker, jag drar mig in i det sista att göra det. Jag har en del jobbgrejer att klara av idag också, och jag ska belöna mig med att titta på Resan till Melonia som jag fick låna av Fine. Bara för att jag är duktig och jobbar på en söndag. I love it here.

Kommentarer
Postat av: fine

jag har blivit ösregnad på i SJU timmar. hemma nu, och efter en skållhet dusch är jag pretty satisfied igen :)

2008-10-05 @ 16:56:13
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0