Att drunkna i önskebrunnen

Jag förstår inte. Att skriva önskelista ska ju vara en skitbra grej så att jag verkligen får vad jag önskar mig! Men icke.
På mammas order har jag försökt knåpa ihop en önskelista med alla mina måste-ha-saker och julbegär. Och allt man kommer på när man sitter där med pennan i handen är typ "en bra bok" eller kläder...? Skit. Jag vill ha så himla mycket, men allt finns ju här i Stockholm. Eller på diverse hemsidor. Ett sort minus då är att min mamma bor 50mil från Stockholm och aldrig i hela sitt liv skulle få för sig att köpa julklappar på internet. Eller ens sätta sig vid en dator för den delen.Varför undrar jag? Därför! löd svaret. Min mamma är den mest analoga och it-befriade person jag känner. Men det gör inget för hon brukar fixa det där med julklappar väldigt bra, och utan dator.

Nu är det snart helg, och nu Jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0