Goodeli day!

Busy day today my friends!
Redan klockan 11, efter att sömndrucken försökt kolla på julkalendern klockan 9, mötte jag upp Josse utanför mitt. Sen styrde vi kosan mot Streets Julmarknad (som var över all förväntan!) vid Hornstull och frossade i potentiella julklappar. Självklart köpte jag mer saker till migsjälv istället för att hålla mig till julklappar. Som väntat. Besöket blev tyvärr ganska kort. Men nästa gång ska vi ha mer tid på oss att rota igenom alla stånd med godsaker och ögonfröjd.
Mys! Efter Street sa jag och Josefine tack och adjö och jag sökte mig bort till Elgiganten för att kolla på min ögonsten. Nikon D40. Som nu ska, efter mycket om och men, bli min. Yehaw. Lycka!
Någon timma senare träffade jag Cajsa för en fika. Och det var Coffehouse by George vi glatt betalade för att få våra hungriga magar mättade. Tyvärr blev Cajjan snäppet för mätt och fick pusta ut lite medan vi gick till Urban Outfitters och senare till NK och Designtorget. Fina och mysiga saker överallt!
Och för att drömma mig bort lite skulle jag vilja få alla mina julklappar från just Urban Outfitters. Då hade jag varit nöjd och glad. Inte förren klockan halv 6 var jag hemma i mitt lilla rum igen. Och jag är sjukt nöjd med dagen.

Ett nytt projekt: Söka upp Coca-Cola Vanilla på Grays All American Store uppe på Odengatan. Men jag är väldigt obekant med den delen av staden och skulle behöva en personlig guide för att hitta dit. Någon snäll själ?

Kommentarer
Postat av: fine

testa the english shop först! de kanske kan ha den? =)

2007-12-09 @ 20:50:59
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: cajjan

odengatan ligger nära mitt jobb (;

2007-12-09 @ 21:09:31
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0