Kreativitet-ett uttjatat ämne

Idag hände en viktig sak. En härlig sak.
Jag märkte hur glimtar av min bortglömda kreativitet flimrade förbi i min annars så trötta hjärna.
Och nu sitter jag och trixar med logotyper och spånar illustrations projekt.
Allt vill jag göra på samma gång!
Rita, måla, sy (jag kan inte sy?), klippa, klistra, fota, baka, lära mig kodning utan och innan.
Hoppas det håller i sig. Jag vill kunna sitta i timmar och bara rita, precis som innan. Måste måste köpa rejäla tecknings attiraljer, det kan vara pepp nog. Att inte sitta med ett för litet block eller en shitty penna gör mycket.

Ett tecken på min gladhet, min finaste väst!  (eller var det fulaste?)
image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0