Är jag verkligen sugen på glass?!

Stoppa pressarna, kryss i taket, jösses!
Jag, Amanda Ingemarsdotter Henling Nilsson, blev sugen på Ben and Jerry´s Fossil Fuel.
Utan att någonsin ha ätit den dessutom. Jag tycker inte ens om glass.
Jag skyller på tillfällig sinnesförvirring.
Hatet gentemot glass kom när jag förra året fick för mycket av det "goda"(?) på Glaciären i Karlskrona och inte har kunnat eller velat äta det sen dess. Och nu när jag tänker tillbaka på den dagen så försvinner Ben and Jerry´s suget ganska snabbt. Och en inbillad smak av alldeles för söt blåbärsglass står mig upp i halsen. Puh!

Kommentarer
Postat av: cajjan

haha, det är _så_ hysteriskt kul alltså! :D

2007-11-06 @ 15:12:49
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0