Att vara sjuk

Vaknade imorse med en dundrande förkyldning. Sådär kul. Nej inte alls faktiskt. Så dagen har spenderats med att dricka hutlösa mängder te och tycka synd om mig själv. Vilket jag förtjänar en dag som denna. Dagen steg något när jag fick post av min snälla mamma. Ett gulligt brev innehållandes pengar och anvisningar vad de skulle användas till. Chokladkalender och fika i goda vänners lag. Cajsa are you up for it? Du är ju trots allt den mest skillade "fikaren" jag känner :)
De senaste tre dagarna har flutit på bra, i gott sällskap av Josefine på kvällarna. Te, snack, tvprogram och inhandlandet av den obligatoriska chokladkalendern. Wunderbar! Hoppas jag aldrig blir för vuxen för det.
Nu måste jag catch up on my reading och dricka lite mer te. Ciao.

När den första snön lägger sig vit på marken, är man direkt tillbaka i 5-års åldern

image177

Kommentarer
Postat av: cajjan

KLART JAG ÄR :D

2007-11-29 @ 22:23:40
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: cajjan

jag är också lite sjuk. harry potter imorgon! (: myys

2007-11-29 @ 22:24:21
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0