Huligan

Tjugo i åtta imorse får jag ett meddelande av pappa där det står att jag ska  ringa hem när jag vaknat. Yrvaken och oförstående ringer jag hem och förväntar mig att min katt har dött eller nått liknande. Men istället berättar pappa att det finnbs två biljetter till fotbollsgalan till mig. Otippat. Direkt frågar jag Josefine om hon vill med, och det vill hon såklart. Det är kul att göra saker man normalt inte ens tänker är intressant eller lockande. Men jag tror det blir jävligt intressant och är "lockad" till tusen. Speciellt när Josefine var så peppad att hon inte visste var hon skulle ta vägen. Så nu är det Fotbollsgalan 2007 på Hovet som gäller måndagkväll.
Dags att plocka fram landslagströjan månne? Eh nej, det blir klänning.

Och ännu en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0