Idag har jag...

...ätit sushi för första gången. Och fått bekräftat att det smakar saltvatten och att jag inte tycker om det.
...monsterfikat med Cajsa och blivit så mätt att jag knappt kunde gå hem.
...haft en bra dag på jobbet. Plus i kanten för äppelmunkarna Peter införskaffade vid 5 tiden.
...lyckats äta alldeles för många fikon. Igen.
...hittat både Petsounds och Goodstore. Båda på Skånegatan, bekvämt nog.
...insett att Tiger Lou inte ska spela. Och mitt hjärta brast lite.
...blivit rädd för min egen reflektion i en glasdörr.
...fått en mild däng av skoskav.
...sovit riktigt gott. Utan att vakna en enda gång under natten.
...pratat med Sofia 2 gånger. Och nu ska jag ringa henne igen. Min långbenta vän!

Anna & Kajsa, tack för sushin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0