Jag hjärta Stockholm

Varenda gång jag är ute och går i Stockholm så myser jag över det faktum att jag bor här nu. Jag vill flytta upp Markaryd alla våra vänner och de som vi känner hit, då hade jag kunnat bo här hela livet och bara haft det bra. Den riktiga feelingen kommer när man strosar genom gamla stan, om man bortser från alla slögående turister och "swedish handicraft" butiker, och tittar in i alla små gränder och känner dofter av egentillverkad glass, restaurangernas mat och kaffe från alla de mysiga cafeérna. Höstmys deluxe.
Denna helgen blev en riktig bränna pengar helg. Me like. Det köptes 2 enorma t-shirts, overkneestrumpor, de perfekta skorna som jag har letat efter sen forever, stor lång kofta/väst och nya tranbärstabletter.
Idag spenderade jag eftermiddagen med Josefine-next-door letandes efter presenter och strumpbyxor.
En liten fika hann man såklart med också. Chailatte & Bagel.

Gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0