Slösas syster Spara hälsar på

Det enda jag har just nu är en jävla hög med växel. Som förövrigt är utspridd i hela rummet, på botten av väskan, i byxfickor, i plånboken, i spargrisen(hunden) och i olika burkar. Och jag vägrar fan att handla saker med lösa skrammelmynt. Speciellt på ICA där man får stå och stoppa i krona för krona i automaten. Fy.
Dagens besvärande i-landsproblem.

Annars har jag haft en fullt normal dag. Jobbat, varit duktig och käkat frukt istället för godis, ätit ärtsoppa till lunch (och till middag!) och klockan nio börjar Desperate Housewives. Mysfaktor hög!

Har inte en enda synpunkt eller tanke att ta upp idag, man kan säga att jag är ganska "blank" i hjärnan :)

Inte imorgon men nästa dag är det torsdag. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0