Joanna Rubin Dranger

I lördags slängde jag på mig vårjackan och promenerade till Kulturhuset i det vackra vädret. Målet för dagen var Joanna Rubin Drangers utställning. Och den var helt underbar, bättre än förväntat. Tips, gå dit! Skörden blev två nya böcker, illustrerade av Joanna ofcourse. Och ett snabbstopp på H&M där jag hittade lite godsaker.

Egentligen skulle jag gått på The Kills på kvällen, men med min otur sket det sig rejält. Som vanligt. Varför blir det alltid så? The Tough Alliance sket sig, Laura Marling sket sig, Kiss skiter sig och nu The Kills. Istället fick jag sitta i mitt rum och luffa med lite te och vindruvor. Tough luck for me. Suck.

image401


Kommentarer
Postat av: fine

åh, så fint! :D

2008-04-01 @ 15:02:05
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0