Landskrona BoIS-Brommapojkarna

Igår var pappa i storastaden. Najs! Honom har jag saknat. Efter en mumsig Chutney lunch strosade vi upp genom staden i solskenet. Trots full storm. Vi köpte till och med mjukglass i Gamla Stan! Ja ni läste rätt, Amanda åt lite glass. Men efter att strösslet var slut fick min käre far ta över. Det där med glass är inte riktigt min grej. Hur som helst, jag följde med hela Landskrona BoIS till Grimstaidrottsplats för att glo på fotboll. Skåningarna spöar Stockholmarna med 3-2. Yay. Efter första halvlek frös jag så mycket om fötterna att jag tappade all känsel och rörelseförmåga i dem, men det var bara att bita ihop och se glad ut. Det resulterade i att jag fick sova med fluffiga varma strumpor inatt. Burr.
image443
image444
image445image446

Kommentarer
Postat av: fine

wohoo! go glass go skåne go amandas pappa

2008-04-18 @ 14:36:03
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Sandra

På den tiden gick det ju bra för dom :)

2008-09-02 @ 00:10:28
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0