Fy på mig!

Fy, dålig dålig bloggare!
Så..helgen. Var hos Cajjan och hennes Erik i fredags, hon var snäll nog att bjuda en fattig stackare på vin och öl. Inte så dumt. I lördags var jag inne hela dagen, trots det fina "vår" vädret. Men i söndags ryckte jag upp mig och slängde på mig promenadskorna igen. Swoooosh sa det när jag susade runt bland söders gator och, tro det eller ej,  tillsist gick jag "vilse". Helt plötsligt var jag tillbaka på ett ställe jag nyss varit på. Hur fan gick det till? Ovetande hade jag gått i en cirkel, en väldigt stor cirkel. Bestämde mig för att ta första bästa och säkraste vägen hem istället för att försöka reda ut hur jag hade kunnat irra bort mig. Im such a screwup. Men 50 härliga minuter var jag ute i friska luften. Duktig.

Wow jag kan verkligen inte tänka ut roliga meningar just nu. Jag lägger ner det här inlägget nu och återvänder när jag har något vettigt att skriva. Tjabba.

Kommentarer
Postat av: cajjan

nejnej, det är kul med "dåliga" inlägg okså! :D

2008-02-25 @ 10:21:49
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0