Lunch

Jag fick äntligen tummen ur och gick till Lindex och köpte nya strumpbyxor. Svarta tjocka varma och fina. Mina förra gosiga var min mammas gamla och pajade tvärt en morgon när jag behövde de som mest. Gummibandet i midjan sa hejdå och tog livet av sig. Buhu. Efter några månaders sörjetid tog jag mig alltså tid och bytte ut 199 svenska riksdaler mot nya. Nöjd. Jag passade samtidigt på att sno åt mig ett gratisexemplar av Sofis Mode. De som är nyfikna på den nya omtalade modebilagan kan ju, som jag då, pysa till Lindex och ta ett. Nu ska jag dricka en latte, läsa tidning och vänta på jobb.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: fine

den där lägenheten var ju gorgeous! och nära till mig! :D

2008-02-04 @ 14:05:55
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0