Mitt sjätte sinne?

Diverse ord, namn och låtar har en tendens att dyka upp när jag tänker på dem. Sånt som man inte hört eller tänkt på på evigheter. Om jag hör ett ord som jag tänker att "oj det säger man inte ofta" eller "undrar vad det betyder" eller " det är ju ett konstigt ord" då dyker det upp överallt. Igår var det namnet Phillipe som dök upp. Och det är ju inte så konstigt tänker ni, men för mig är det konstigt. För jag tänkte extra mycket på det namnet när det dök upp i en film, sen dök det upp igen i en annan film. Samma dag. Så är det alltid för mig. Men fasen jag kan inte förklara det riktigt, bara inne i mitt huvud. Just nu är det låten Teenage Wasteland som dyker upp. Inte varje dag man hör den liksom. Och det tänkte jag igår när jag hörde den, och nu dök den upp på jobbet. Alltid, alltid är det sådana saker som händer. Hum, make sense? Ja det känns mer övernaturligt för mig än vad jag kan få fram i text. Och fan jag kommer inte på alla mina fina exempel. Men så är det i alla fall! Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det händer mig också. Du är inte ensam !

2008-02-25 @ 21:32:17
Postat av: Fian

Svar: Köp då? Det finns ju på tradera :/

2008-02-26 @ 04:43:13
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0