Thank God It´s Friday!

Igår tog jag verkligen mig i kragen och slängde på mig mina rosa walking shoes. 50 minuters bestämt vaggande med Audioslave på högsta volym i öronen. Fort, fort knatade jag runt på söder. Det var en skön känsla att komma hem igen och känna sig sådär äckligt hurtig och nyttig. Efter ett försök till armhävningar och situps gav jag upp och bryggde te istället. Sen var det Californication och Scrubs som gällde innan sömnen kom som en käftsmäll. Skönt.

Idag är det fredag, det betyder helt logiskt att det är lördag imorgon och det betyder i sin tur att man får sova hur länge man vill. Me like. Nu ska jag smutta vidare på min latte och planera dagens powerwalk runda.

Poff!

Kommentarer
Postat av: fine

nästa vecka är det 30 Rocks som gäller och inte scrubs bara så du vet. New school, new rules! =D

2008-02-08 @ 10:13:12
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0