The end of the weekend

Ja, nu är helgen slut. Och summan av kardemumman är att det var en bra helg.
1. Heineken på fredagen i Cajsa&Eriks nya lya, i sällskap med bland annat Södertäljegrabbarna och andra inbitna markarydsbor som var 08:or över en helg.
2. Blev väckt på lördagsmorgonen av någon tjomme som ringde och sökte min bror, och frågade om någon avställd Audi. Som den utmärkta lillasyster jag är låtsades jag inte veta Davids nummer, utan gav numret hem till mamma och pappa. Det borde finnas en lag som säger att sådana snubbar INTE får ringa tidigt på lördagar. Eller på helger överhuvudtaget. Jeezez.
3. Film och chips i min ensamhet på lördagskvällen. Efter en kvart av filmen insåg jag att jag redan sett den, men då kunde jag lugnt bläddra i min nyinköpta Nemi-tidning samtidigt. Hurra!
4. Gick på öppen visning av drömlägenheten med Cajsa som sällskap och gick sen och käkade på Blå Lotus. Inga blöjbytande mammor där denna gången (tack och lov) men fullsmockat med folk. God pastasallad med fetaost! Yum!
5. Hem och testade tekannan jag fick av Fine i födelsedagspresent. Så löjligt galet underbart fin den är!
6. Resten av dagen pratade jag i telefon och viruscannade Bella. Igen.
7. För att bota min rastlöshet bäddade jag ner mig och glodde på Bewitched. Som var över all förväntan! Will Ferrell är (tydligen) sjukt rolig!

Kommentarer
Postat av: cajjan

datorn heter bella och kameran heter selma. underbart :D

2008-02-04 @ 11:54:15
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: fine

jag tittade också på den filmen med en motsträvig tobias. jag skall ge dig e film med honom där han spelar så bra att det nästan inte är sant.
OCH! jag skall introducera dig till arrested development, om du har tid i veckan??

2008-02-04 @ 13:15:03
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0