Vård av sjukt barn

Vaknade igår morse med halsont. Kändes som det satt en golfboll i strupen som man inte kunde svälja ner, härlig känsla det där. Så det fick bli en hemmadag plus en lång promenad i jakt på frisk härlig luft. Nöjd med mig själv efter den långa nyttiga promenaden gick jag hem och fick istället migrän senare på kvällen. Not so great. Somnade med handen på pannan efter många timmars vridande och snurrande i sängen. Pust. Vaknade idag med någon Quasimodo-liknande defekt på ögat. Så istället för hals och huvud satt det på ögat. Again, not so great. Idag får bli ännu en hemmadag I guess.

Helgen:
Helgen var supergood. Myspys i fredags, "tjejkväll" med utgång till ACE på lördagen och kvällsmat på Fyra Knop på söndagen. Jag var som vanligt sjukt dålig på att ta egna bilder men Fine tog en massa! En massa fula såklart :)
Nu har Angelica och Kanstrup flugit iväg till Australien där starten på deras två månader långa backpacking börjar. Avundsjuk? JAG?! Så in i helvete...

Kommentarer
Postat av: cajjan

men guud vad roligt, haha! :D

2008-02-19 @ 12:01:10
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: cajjan

klart jag kommer ;D

2008-02-20 @ 12:20:59
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0