Blah bläh

Wow, jag har ju inte bloggat på hela dagen!  Whats up with that?
Jag sitter i alla fall i min (för tillfället) lite för höga stol på jobbet och väntar på korr. Det är ganska tråkigt. Men min spellista pumpas ut i högtalarna och då är jag nöjd. Då slipper jag Kent-gnäll och dunkadunka.
Imorse var jag duktig och var på jobbet prick tjugo i åtta. Började fixa och dona medan jag inväntade Chribba. Det var mysigt att lulla runt här själv i mörkret och böka bland oredan.
Sen köpte jag inte mindre än 20 frallebullar, korv, skinka, ost och paprika som förtärdes glatt under frukostmötet. Själv passade jag på att sno åt mig den största frallan innan alla kom. Som tack för hjälpen tänkte jag.
Under dagen har jag tryckt i mig tre av de 20 frallorna och känner mig därför jävligt jäst. Bah. Jag kan ju inte lägga band på mig. Nä.
Nu avslutar jag det här tafatta och vaga inlägget. Noll skrivarlust och det verkar som mitt ordförråd har sprungit och gömt sig. Tillsammans med min förmåga att sätta ihop meningar. När jag ens kommer på en någorlunda vettig mening fumlar jag sönder orden på tangentbordet. Jag skulle behöva extra stora tangenter vissa dagar alltså. Bläh. Hejdå.

P.S. Igår åt jag löjligt mycket kakor hos Cajsa, det var gott, och jag fick te i födelsedagspresent! D.S.

Kommentarer
Postat av: fine

word up amanda! kramkramar

2008-01-31 @ 16:26:08
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0