Blogg o holic?

Kom på nu att jag skulle tagit kort på mina presenter innan jag öppnade dem imorse. Planerade ett inlägg med före och efter bilder. Antar att jag glömde det i födelsedags ivern!

Och när jag nu kommer på mig själv med att skriva detta otroligt löjliga inlägg slår det mig...
När man planerar blogginlägg dagar i förväg, har det inte gått för långt då?
Jag känner nog att jag kan ha en liten "blogg störning" i mina tankebanor. Kommer jag på något eller gör något kul tänker jag direkt att "Detta ska jag komma ihåg och lägga upp" Och jag som förr i världen tyckte att bloggar var sjukt överskattat, självupptaget och onödigt. Time changes things, what can I say?
Att blogga är att tänka? Att tänka är att blogga?

Kommentarer
Postat av: cajjan

haha, jag är exakt likadan :D

2008-01-25 @ 16:48:01
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0