Dödskalletårta!

Drömmen gick i uppfyllelse tillslut! Jag fick en dödskalletårta, helt utan att veta någonting i förväg. Alla härliga underbara människor på Raring fixade och trixade. Ballonger, tårta, kaffe och bara helt jätte mysigt. Jag ville bara krama allihopa. En sån jävla bra dag jag har haft. Det absolut roligaste var berget av post som låg på sängen när jag kom hem efter jobbet. Herrejävlar! Jag som älskar post blev helt till mig och dreglade nästan av upphetsning när jag satt och öppnade alla breven. Det drog ännu mer i smilbanden när alla kuvert/paket var fulla av dödskallar. Brev efter brev, dödskalle efter dödskalle. En riktigt dödskallig dag med andra ord. Och i min värld är det ett riktigt bra betyg. Kolla in!
image303

image304
8 brev!

image305
Det känns som att någon vet att jag gillar dödskallar, eh?

Kommentarer
Postat av: cajjan

åh det är inte sant.. :D WOW!

2008-01-25 @ 23:28:02
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0