Trotsa smaklökarna

Jag går totalt emot mig själv, och mina smaklökar, i morgonkväll och ger mig på sushi. Bara en gång till. Och bara vegetariskt denna gången. Blir det samma hemska upplevelse som förra gången skiter jag i det för resten av livet. Man kan kalla det envishet ,eller mandomsprov om ni så vill, men en chans till ska det få. Jag måste förstå varför det är sån hets runt det och varför alla tycker att det är så jävla gott. ?.
Vissa lär sig ingenting när de blivit brända av elden.

image259
Ja det ser ju inte så aptitretande ut precis...

Kommentarer
Postat av: cajjan

men amanda, man behöver inte lära sig! fast jag tror absolut på större framgång på den vegetariska biten. lycka till.

2008-01-08 @ 10:59:27
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: fine

jag trodde jag skulle kräkas första gången. Och nu, ah, sweet MAMA va gott det är =)

2008-01-08 @ 19:31:58
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0