Why does you´re TV smell like doo-doo?

Då sitter man här igen. Klockan är cirkus 4 och det känns som om tiden sniglar sig fram och lämnar ett äckligt grönt slemspår efter sig. Det är öändligt lång tid kvar tills jag får komma hem, ta på mig myskläder, titta på tv och dricka te. Timmarna mellan 3 och 6 är de absolut värsta på hela dagen. Detta gäller i och för sig bara när man är sysslolös. Till exempel så sysslolös som jag är idag. Det mest kreativa jag gjort i dag är det ni ser i den här bloggen...Nej nu ljög jag. Jag gick ju och köpte päron på Konsum också, HUR kunde jag glömma det?! Ironi, visst älskar man det?

Jeezez. Humöret är på topp i alla fall, det är bara lite bitterhet som lyser igenom.
Vid 12 träffade jag Fine för en lunch på Blå Lotus. Hon var, med goda anledningar, inte på sitt bästa humör. Död åt ********! Burn in hell! (Jag sympatisvär) Nedrans ostmacka! Fan och skit.
Hrm* Blå Lotus iaf, dundersuperduper mysigt ställe med god soppa. Där ska jag med största sannolikhet sitta i fönstret någon gång och äta snickerskaka. Och skölja ner med djupa klunkar te såklart.

Och dagens störobjekt/äckliga/hur-tänker-man sak; Mammor som byter blöjor på de mest korkade ställen.
Precis när jag och Fine hade sörplat upp de sista dropparna av vår soppa lägger en mamma sin unge på golvet och börjar knäppa upp sparkdräkten och ska med gott samvete byta blöja. Vadihelvete?! På ett café där stackars besökare sitter och äter. Det är ju inte bara synen som är motbjudande det är ju lukten också. Man kommer inte undan lukten. Hon drog begreppet nöden har ingen lag till sin spets. Men håller det?
Räligt! Håll med mig!

Amanda stämplar ut...

Kommentarer
Postat av: fine

död åt MIG! hur kan man vara en sån klant?! Kan vi inte äta där snart igen så jag kan njuta av allt och inte tro att jag är arg fastän det är jag som borde sparkas i huvet?

2008-01-29 @ 16:44:13
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Amända

Då drar jag tillbaka mina svordomar! Jag vill fika i fönstret...MYS

2008-01-29 @ 17:00:54
URL: http://amheni.blogg.se
Postat av: cajjan

haha, hallerdet för dig idag alltså :D

2008-01-29 @ 20:42:17
Postat av: fia

haha Amanda jag dör! blå lotus har så länge jag hängt där alltid varit en blandning folk med starka inslag av hippie, jag tror, observera jaget där att hippiemorsor tycker att bajs och barn är det mest naturliga i hela världen:)Jag gillar dock endå fortfarande stället även fast man inte får röka inne längre baaaah.. hur som haver drick inte kaffet där.. råkade göra det idag igen!.. konstaterade att kaffet kan ju inte alltid vara bränt på samma ställe, visst inte?
Hoppas du får mer att göra imorgon... jag hoppas det för min egen skull även:)

2008-01-29 @ 22:55:18
URL: http://www.sakandetga.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0