My first, and last

Amanda Henling Nilsson har köpt sin första Hello Kitty sak. Kan ni tro det? Nej. En godis"burk" som jag numera använder som pillerburk. Egentligen tycker jag inte om denna lilla kattfigur. Det som alla andra gillar får jag, som bekant, avsmak för. Överexploaterade upphypade saker känns liksom inte lika intressant. 
Men den här söta kissen kunde jag bara inte motstå.
Är det du Kajsa som har bearbetat mig? Och tycker ni inte att Kitty pekar finger lite? Attitydkatt, det gillar vi.
Hello you.
image376

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha! Jag har faktiskt EXAKT en sån Kitty :D Inte så gott godis i dock...
Har du det fint bland all snö? Snä här med :(
Kram!

2008-03-18 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0