Sick and tired

Wow vad jag börjar tröttna på min blogg alltså. Det är inte det att jag inte tycker om att skriva i den, jag bara tycker att det jag skriver aldrig blir så bra som jag vill. Jag får inte fram den känslan jag vill ha. Varken skriftligt eller utseendemässigt. Kanske är det för att jag har ett tråkigt liv. Eller nja, tråkigt för er att läsa om men roligt för mig att leva. Jag har för det första inga coola hobbies jag kan skryta om och lägga upp mysiga bilder på. Jag har heller ingen ork att skriva långa utlägg om diverse orättvisor och funderingar kring livet. Fastän det snurrar runt en hel massa sånt i min trötta skalle. Jag behöver en kategori som keeps me going, något mysigt som blir som ett dagligt uppdrag att posta på bloggen. Dagens foto är jag för lat för, annars hade det varit great. Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dagens fina? Allt som kan vara fint. En låttext, ett filmklipp, ett foto, en pojke, en vän, en dikt, ett minne?

2008-05-07 @ 16:54:30
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: cajjan

jag tycker om dina bilder på typiska amanda-saker :) krambjörnar och sånt.

2008-05-07 @ 17:31:08
URL: http://helloass.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0