kanelbullensdag

Det blev minst sagt mycket vitlök igårkväll, och jag vill inte riktigt veta hur jag egentligen stinker idag. Men fan så gott var det. Och snygga var vi, alla tre katterna.
Idag är det kanelbullensdag, och jag minns förra året när jag tryckte ner en bamsestor kanelbulle från Lisa's café. Jag tror inte det blir en favorit i repris, de var aningens för flottiga för min smak. Men och andra sidan, det finns bara en peson som kan baka kanelbullar i min smak. Och det är min mamma, såklart. Mjau. Nu ska jag ta hand om 14kilo tvätt ungefär och ha en riktigt vuxen dag. Grattis på kanelbullensdag.


Kommentarer
Postat av: cajjan

som att dyka i sopor.

GRATTIS på kanelbullens dag!!

2008-10-04 @ 12:05:57
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0