Väldigt öfvre

Raring Open gick av stapeln för första gången. Cheferna och några av kunderna gick 18 hål på Haninge Golfklubb. Väldigt mycket Öfvre med ett slott som klubbhus. Lilla jag fick följa med som förste golfbilskörare och kaffetant. Haha! Det passar mig ganska perfekt, då jag har en förkärlek för saker man kan köra och väldigt gärna dricker kaffe. Min lilla golfbil gick som ett skott mellan banor och greener. Och de som spelade blev såklart glada när jag kom med kaffe, kexchoklad och energidryck. En sjukt otippad dag som avslutades med öl och finmiddag i slottet. A nice day at work, huh?

Kommentarer
Postat av: Beppski

Svarar på din kommentar på min blogg.



Vad kan jag säga? Jag hade mycket på hjärnan just då. Och var nog lite uppretad på något.

2008-09-17 @ 04:33:41
URL: http://beppecarlzon.blogg.se/
Postat av: cajjan

hahahaha sjukt fint ;D

2008-09-17 @ 09:11:59
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0