incurable ills, unkillable thrills

I torsdags drog vi till Stockholm, Sandra och jag. Som en liten paus liksom. Jag fick träffa nästan alla Raringarna och röka pipa med chefen. Också handlade jag upp alla mina pengar på fina kläder, jag är tokig.

I fredagskväll drog vi hem till Kajsa och Dadde på "Flytta ihop-fest" och det första jag hittade var migsjälv i en tuggummirosa ram. Så fint.


Vi satt mest i sovrummet och drack kirbål medans folk ritade koalor på toadörren. Vid ett-två åkte vi tunnelbana i en hel livstid innan vi däckade i Highvalley. Bra kväll.


Nästa dag luffade vi runt på stan och köpte grejer vi sett dagen innan. Som typ den här skitsnygga skjortgrejen jag försökte ta kort på men träffade golvet istället.


Vid 6 åkte vi till Kajsa igen för lite brud/disco/rakamakafon/dans-förkrök innan den skitstora Swahili-festen.



Där drack vi billig öl och såg koola ut i nya kläder innan vi tröttnade och mötte Lotta på söder istället.


På söndagen var vi såklart dödströtta och mös ungefär hela dagen med mat och Lotta och chips och film. Finaste helgen på länge, fastän vi nästan bara hade råd att äta nudlar. Hejdå Stockholm.

Kommentarer
Postat av: fine

men JAG då?? :D

2010-11-10 @ 20:22:06
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Pandan

Puss!

2010-11-11 @ 01:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0