Amanda dagen.

Namnsdagen började rätt bra, fastän jag känner mig som en klen och sjuk liten panda.


Sen körde jag och mamma rakt ut i ingenstans. Där kan man hitta granris tydligen, men alla fik som ligger därute är sällan öppna på tisdagar. Glöm aldrig det.


Min lilla mamma har en Musse Pigg jacka som hon köpte i Disneyland Paris en gång, den kan man ha när det är lite höstigt sådär. Gulligt.


Sen råkade det bli så att jag fick mina nya kängor idag. Praktiskt.


Jag var såklart tvungen att prova mina nya höstkompisar med alla kläder jag hade i garderoben. Det är så man måste göra förstår ni.


Jag behöll kängorna på resten av eftermiddagen och bakade småkakor med Daimkulor i. Fyfan vad gott. Nu ska jag ta hand om min dumma hals och dö lite i soffan med täcket. Puss.

Kommentarer
Postat av: fine

HETing.

2010-10-26 @ 22:53:46
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Pandan

DU kan va!

2010-10-26 @ 23:09:01
Postat av: sandra

Halsen alltså.... säkert Eriks fel! hoppas namnsdagen var fin och dina skor var fina som honung i te. puss

2010-10-27 @ 14:13:07
Postat av: Pandan

Du är fin som honung i te.

2010-10-28 @ 23:28:56
Postat av: Nahoj

najs pants.

2010-12-03 @ 16:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0