on your way now, aren't you babe?

Det är det här som händer. Ungefär.

Jag har upptäckt hur jävla fint det är att vara utomhus. Helst vill jag dra mössan långt ner över öronen och sitta i skogen och äta clementiner varje dag. Eller springa runt sjön och vara duktigast i världen.


Ibland är Sandra med, hon är söt.


Jag älskar hösten det här året. Men det börjar bli ruskigt kallt. Det tycker kaninen också.


Oliver myser runt så som bara han kan och somnar lite överallt.


Emma fyllde år. Hon fick en vitchokladtårta av oss, och ett hösthjärta av mig.




Nattugglan i mig har tagit över totalt. Jag sitter uppe halva nätterna, kladdar med alla mina pennor och älskar det. Helst vill jag ha näsan i en chipspåse varje dag men så kan det ju inte gå till. Långt fint eldrött hår har jag också förstås. Puss.

Kommentarer
Postat av: Tobi-Wan

Grymt hår, pandan.

2010-10-17 @ 01:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0