Sweet summer rain

Ett riktigt sommarregn föll idag, fyllde mina näsborrar med den mysiga lukten...Sen skyndade jag lite lätt hemåt igen, ville inte att mina nyinköpta tidningar skulle bli sommarregnsblöta.

Klockan 2 började skolan idag, rätt skön tid! Yes!
Och vid 5 tiden var jag hemma i skolådan igen, min nystädade välluktande skolåda vill jag tillägga.
Passade på att skriva ut några arbeten när jag väl var på Hyper, sen gick jag hem för att äta tonfisksallad med ris och italienskdressing. Yummy

Och nyss klippte jag till mina utskrifter och började fota de lite, efter nått kort kom jag på att belysningen i min lägenhet är bad, so bad. Får nog vänta tills imorgon med fotona, dagsljus är great!

Målade en till sak på mina skor idag, jag är en duktig flicka.

Fick ett hjärtebrev från småland idag! Jag älskar brev. 1 miljon gånger roligare än mail o sms o hela köret. Jag älskar brev! Skitsaksamma brevet innehöll ett fint kort från mamsen och tre hjärtclips man skulle sätta på kruk-kanten.
Mysigt, jag älskar min brevskickande,finurliga mamma.


(jag är också finurlig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0