Anti-SATS

Tog mig i kragen idag och gick till SATS för att återuppta medlemskapet. Och fick bekräftat än en gång att jag hatar det jävla stället. Hur svårt ska det vara egentligen? Jag frös medlemskapet i Karlskrona för att jag flyttade och skulle få "tina upp" det när jag flyttade hit, på valfritt SATS i Sthlm.Inga problem. Jätte enkelt sa dem i Karlskrona. Dra åt helvete säger jag. TYDLIGEN är det så himla svårt att utföra denna lilla ändring i avtalet för Södermalms SATS att jag inte ens kunde få ett ordentligt svar på hur jag skulle göra innan jag gick. Istället fick jag två lama fribiljetter til gymmet och skulle ringa innan jag kom nästa gång. Och självklart var det mycket snack om nya avgifter och uppgraderingar.
Kan jag hjälpa att jag blir lite bitter?

SATS my ass!

Kommentarer
Postat av: cajjan

jag hatar också sats, dom kan trycka upp sin jävla service så långt det bara går, och jag hoppas det kommer svida! FUCKERS

2007-10-03 @ 20:22:57
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0